abhadiamonds.com
2011-06-25 20:08:41 ez jó 2011-02-06 14:15:10 Nagyon zsír:P 2011-01-12 13:07:09 saját kártyámat ha már én vinném akkor meglehet mégegyszer ütni? 2010-05-01 11:34:43 A saját megfogot kártyámat meg lehet nézni? 2010-02-07 18:27:34 igen szabályos, pont ez a lényeg. nem muszáj az első körbe től ilyen jó játék. miért az szabályos, hogy a hívő ráfog magára? igen. akkor ezzel mi lenne a baj. egyébként szabály az szabály 2010-01-03 22:59:04 Ez a kedvencem:D 2009-12-31 12:43:06 sziasztok! lenne egy kérdésem, ha szabad: ha a hívó lerak egy királyt, második játékos nem fogja, 3., ívó megfogja megint, és a második játékos akkor rak bele egy kirá szabályos?.. az első körben nem valaki válaszolna erre azt megköszönném 2009-12-30 20:41:43 2009-06-09 22:13:23 Csak a latin ABC betűi, számok, valamint csak a?,!,. írásjelek írhatóak be!
Zsírozás Ez a játék 2 vagy 4 játékos is ismert Magyarországon, mint Zsírozás, Hola Lengyelországban és a Cseh Köztársaságban és Szlovákiában Sedma. A négy játékos két csapat jön létre. A játék 32 lap. Az a játékos, aki megnyitotta a játék határozza meg, hány pontot kell elérni. Minden játékos négy kártyát kezdődik. Nincs szín vagy kiszorítja, így minden kártyát lehet játszani. Az utolsó kártya ugyanazt a képet, mint az első játszott kártya működik a trükk. 7-es vad. Cél a játék lényege, hogy megnyerjük a legtöbb trükköt saját. Ha az összes kártyát játszott, és több pontot, mint a másik oldalon, kapsz egy számlálót. Tud maga, vagy a csapat eléri a 80 pontot, és akkor kap a csapat 2 pontot. Tovább az összes trükköt, hogy egy csapat, így a 3 pont jóváírásra. Játék az interneten ingyen zsírozás Zsírozás online Zsírozás ingyenes online: Skill7 Zsírozás fizetett online: StarGames
Játékszabály: Ha négy fő játszik, akkor ketten-ketten egy párt alkotnak, akik egymással szemben ülnek. Az osztásnál minden játékos négy-négy lapot kap, a többi kártyát középre helyezik, ahonnan minden kör után húznak egy új lapot. Az osztótól jobbra lévő játékos kezdi a játékot bármelyik kártyával. A kihívott lapot csak azonos értékű kártyával lehet ütni. Kiemelt lap a hetes, ezt a lapot bármely kihívottal egyezőként használhatjuk. Például: amennyiben az első játékos nyolcassal kezd, a következő erre szintén nyolcast tesz, a követő mondjuk kilencest, végül a negyedik egy ászt. Ebben a körben a második játékos viheti a lapokat, hiszen ő tudott azonos értékű kártyát tenni. Egy kihívott lapot többször is meg lehet ütni. Ha például a kezdő játékos egy tízessel nyit és ezt valaki megüti, a hívó folytathatja egy következő körrel és a letett lapokat másodszor, akár többször is megütheti, a végén pedig az összegyűlt kupac azé lesz, aki a kihívó lappal megegyező utolsó lapot vagy hetest tette le.
A Makaó egy régi francia illetve magyar kártyás játék. Belőle alakultak ki a ma is népszerű játékok (pl. Uno, Solo). A Makaó lényege, hogy színre színt, számra számot tegyünk. Az győz akinek kezéből leghamarabb elfogynak a lapok. De előtte ne felejtsük el bemondani a 'Makaó'-t és a 'Kakaó'-t sem! Ahány ház, annyiféleképpen játsszák a makaót, ezért kérlek olvasd el a játékszabályt és a kezelési tanácsokat is! Bármilyen kérdésre, hibára, észrevételre szívesen válaszolok emailben vagy a Facebook oldalon (), melyre link a játék főoldalán bal oldalt lent található. Jó játékot!
Áttekintés Rendszerkövetelmények Vélemények Ismertető Unatkozol, meguntad a Pokert? Játsz egy Zsírt! Az ismert, klasszikus, magyar kártyajáték végre elérhető Windows Phone-ra is. Egyelőre béta fázisban van a játék, előfordulnak hibák. Ha valaki talál egyet azt a hibajelentő funkción keresztül tudja jelezni felém. Illetve ötleteket is várok. A verzió újdonságai 1. 0. 1. 1 -Egyeseknél nem indult el a játék, ez javítva lett, hamarosan érkezik egy nagyobb update. 1. 0 -Lapok méretének optimalizálása. -Apróbb javítások, módosítások. További információ Kiadás dátuma 2014. 10. 30. Hozzávetőleges méret 7, 27 MB Korhatár-besorolás 3 éves kortól Telepítés Az alkalmazás Microsoft-fiókkal bejelentkezve szerezhető be és telepíthető legfeljebb tíz Windows 10-es eszközre. Támogatott nyelv English (United States) Magyar (Magyarország)
B�rmely lappal azonos rang�nak kell tekinten�nk a heteseket is. A t�zesek �s az �szok kih�v�sa okoz �sszecsap�sokat, hiszen pontokat szerezni ezek elvitel�vel lehet. �ppen ez�rt j�l kell taktik�zni a hetesekkel �s a pontot �r� lapokkal. Amennyiben d�ntetlen gyan�san zajlik a lej�tsz�s, t�rekedni kell az utols� �t�s megszerz�s�re �s ezt a legbiztosabban VII lap betart�s�val �rhetj�k el. Fontos ilyenkor, hogy az utols� el�tti �t�s elvitel�t ellenfel�nkre hagyjuk. Egy lej�tsz�si p�lda G�za lapjai: �sz, �sz, VII, fels� Kata lapjai: �sz, VII, als�, kir�ly G�za �szt h�v, Kata is �szt rak. G�za �ti ezt m�sik �sz�val, majd ellenfele a hetessel pr�b�lja megszerezni az �t�st. G�za azonban �jra �t hetes�vel, Kata pedig m�r csak az als�t, vagy a kir�lyt teheti az �t�sbe. G�za nyerte ezt a csat�t. Elviszi a lapokat, melyben h�rom �szt szerzett. Mindketten 3-3 lapot h�zhatnak a talonb�l, els�k�nt G�za. A kih�v�si jog is az �v�. Bridzsezz�nk 2020! | r�szletek �j esztend�, �j versenyek, �j rem�nyek a bridzsasztaln�l!
k�rty�s j�t�kok, k�rtya j�t�kok, k�rtya j�t�kok online, k�rtya j�t�kok ingyen, k�rtya j�t�k le�r�sok, k�rtya j�t�kle�r�sok K�rtya: magyar, 32 lap J�t�k t�pusa: �t�sszerz� J�t�kosok: 2, 4 A zs�roz�s k�l�nlegess�ge, hogy a sz�neknek nincs jelent�s�ge a j�t�k sor�n, itt azonos rang� lapok �s a hetesek csat�ja zajlik. A j�t�k c�lja Az �t�sekben t�zesek �s �szok megszerz�se. Ezekb�l nyolcat tal�lunk a k�rtyacsomagban, teh�t legfeljebb 8 pont szerezhet� �gy. A d�ntetlen elker�l�se miatt 1 pontot kap az a j�t�kos, aki az utols� �t�st elviszi. A j�t�k menete A k�rtyacsomag kever�se �s emeltet�s ut�n az oszt� 4-4 lapot ad z�rtan - k�p�vel lefel� ford�tva - mindk�t f�lnek, a marad�k csomag az asztal k�zep�re ker�l z�rtan, h�zhat� talonk�nt. A lej�tsz�st az oszt� ellenfele kezdi, egy tetsz�se szerinti lapot tesz az asztalra nyitottan. Ez azonos rang� k�rty�val, vagy hetessel �thet�, a sz�neknek nincs jelent�s�ge. Teh�t als�t als�val, kir�lyt kir�llyal lehet meg�tni. A VII lapok b�rmely kitett lapot meg�tik.
Aki az ütést vitte, az hívhat újra. A győztes az lesz, aki a legtöbb ászt és tízest nyerte el a játszma során. Két játékos esetén ez minimum öt lapot jelent. Egyenlőség esetén az nyer, aki utoljára ütött. Aki a játék során egyszer sem tudott ütni, az "kopasz" marad. Négy játékos esetén a párok ütéseiket összeadják. Ha négyen játszanak, a párok közti kommunikáció nem megengedett. Ha mégis, akkor mindössze négy szó használható, melyekkel azt javasolhatjuk partnerünknek, hogy mit játsszon: "Üss! " - azaz a kihívott lappal megegyezőt tégy!, illetve "Ne üss! ", "Zsírt! " - vagyis játsszál ászt vagy tízest!, illetve "Ne zsírt! " Játék információk Célkitűzés: A kártyajáték célja, hogy minél több "zsír" kártyát (ászt vagy tízest) gyűjtsünk össze ütéseinkkel a játék során. A játékban a lapoknak nincs pontértékére és rangsora, aduszín sincs. Tipus: kártyajáték Létszám: 2 vagy 4 játékos Korosztály: tetszőleges Játékidőtartam: tetszőleges Kellék(ek): magyar kártya Játék: Hozzáfűzések szabályos, 1 kis zsiványság nem árt... játék:) 2012-02-25 10:59:22 Like zsír:) 2012-02-24 19:21:10 Szasztok!
Akinek nincs a kez�ben a h�vottal azonos rang� k�rtya, vagy hetes, net�n nem akar �tni, tetsz�se szerinti lapot tehet. Ha a k�rtya kih�v�j�nak m�g egy azonos rang� k�rty�ja, vagy hetese van, �theti az ellenfele lapj�t. Egy �t�s megszerz�s�vel a kih�v�si jogot is elnyeri a j�t�kos. Az �t�s elvitele ut�n a talonb�l n�gyre eg�sz�tik ki lapjaik sz�m�t mindketten, els�k�nt az �t�st szerz� f�l. Ha n�gy szem�ly j�tszik, mindenki 8 lapot kap, talon nem lesz az asztalon. A szemben �l�k p�rt alkotnak, �t�seik �s megszerzett pontjaik k�z�sen sz�m�tanak. A lej�tsz�sn�l �t�sk�r�kr�l besz�l�nk. Itt mindaddig �thetnek a j�t�kosok, am�g k�pesek az els�k�nt kij�tszott lappal azonos rang� k�rty�t, vagy VII-t tenni. �gyelni kell arra, hogy minden j�t�kos azonos sz�m� lapot tegyen az �t�sbe. J�t�k k�zben nem tilos a fecseg�s, lehet buzd�tani a partnert "zs�rt bele" felki�lt�ssal t�zes vagy �sz �t�sbe rak�s�ra. A zs�roz�s taktik�ja C�lszer� olyan k�rty�t kih�vni, melyb�l kett�, esetleg h�rom van a kez�nkben.