abhadiamonds.com
Játékosok száma: 2-6 fő Hány éves kortól: 12 Játékidő: kb. 5 óra Nehézség: 5/5 Dizájn: 5/5 Újrajátszhatóság: csak ha egy egész napot rá lehet szánni Piszkos Fred, a kapitány A magyar kiadású Warcraft szörnygyilkolásai mellé egy hazai fejlesztésű, kedélyes pofozkodást is szeretnénk ajánlani, ami egy Azerothnál (itthon legalábbis) jóval népszerűbb világban, Rejtő Jenő kikötői kocsmáiban játszódik. Már a szabálykönyv stílusa is vinnyogva röhögős: a P. Howard-regényekből vett részletek és Korcsmáros Pál Fülesből ismerős rajzai mellett olyan gyöngyszemek emelik a hangulatot, mint például ez: "Aki a legjobban hasonlít Piszkos Fredre, azt nevezzük ki játékvezetőnek. " Készülődés a kedélyes bunyóra - Klikk a többi Korcsmáros-rajzért! "Az úri közönség táncol. Kitűnő széklábak! A belépés díjtalan, a kilépés bizonytalan" - a közkedvelt Rejtő-idézet tökéletesen lefesti a Piszkos Fred társasjáték stílusát. A játékosoknak öt körük van arra, hogy különböző színű figurákat pakolgatva négy kocsmában megszerezzék az erőfölényt, és a körök végi Nagy Balhéig minél bensőségesebb viszonyba kerüljenek a három főszereplő, Fülig Jimmy, Piszkos Fred és Vadsuhanc barátaival és ellenségeivel.
World of Warcraft Az amerikai társasjátékipar zászlóshajója, a Fantasy Flight mindig is jó érzékkel moccant rá a legnépszerűbb sci-fi és fantasy brandekre. Készítettek már asztali játékot a Battlestar Galacticából és a Doomból ( itt és itt lelkesedtünk értük) Drakula rémtetteiből és Lovecraft csápos szörnyisteneiből ( itt és itt áradoztunk róluk), sőt, a tévésorozatként debütáló regényciklus, a Trónok harca mellett figurás-kártyás verzióba sűrítették a Gyűrűk urát és a Conan-összest is. Murlockok és démonfattyak karácsonya - Klikk! A Fantasy Flight a 94-es PC-s játék óta töretlenül népszerű Warcraft-világhoz is fejlesztett társasjátékokat. A 2003-as Warcraft egy hagyományos, területfoglalós taktikai játék lett, a 2006-os World of Warcraft viszont a 80-as években hódító "rúgd be az ajtót, vágd ketté a szörnyet, mard fel a kincseit, rúgd be a következő ajtó"-típusú társasokat házasította össze 12 millió gémer kedvenc MMORPG-jével. Ne riasszon el senkit World of Warcraft extrém vastag, 40 oldalas szabálykönyve.
Ezeket olvastad már? Fortnite Ezúttal sem maradhat el a nyári szórakozás! Fortnite Úgy tűnik igazak voltak az eddigi pletykák! BoardGame Ráadásul magyarként is kérhetsz és kaphatsz. Gaming A játékidőre így biztosan nem lesz panasz. Gaming Bár ezt azért eddig is sejteni lehetett. Gaming Nagyon reméljük, hogy igazuk lesz. Gaming Ideje előrendelni a játékot. Gaming Kojima papa mondhatni szivárogtatásba kezdett. R6 Neked melyik a kedvenced? Counter Strike Ez még gyakorlásból is sok lenne, nemhogy profi meccsekből! League of Legends Elkezdték a karakterek átalakítását. R6 Caveira pisztolya aranyat ér. Call of Duty Sok változást hozott a mid-season update! Gaming Július 1-én, este 6-kor lesz a premier.
Ez PC, iOS és Android platformokon elérhető, így ha bele szeretnél kóstolni abba, mit nyújt a társas, akkor ezzel érdemes kezdeni! Kép: Assassin's Creed Arena A legtöbb itt felsorolt játékkal ellentétben az Assassin's Creed Arena egy viszonylag pörgős darab: ha már nagyjából ismerjük a szabályokat, akkor félóra alatt simán le lehet nyomni egy partit. Az egyszerű felépítésbe a különféle kártyák visznek mélységet, ezekkel zajlik a harc és a karakterfejlesztés, vagyis a szokásos kockadobálás helyett itt ilyen módon történnek az akciók. Kép: Fallout: The Board Game Vissza a Fantasy Flight Games háza tájára, akik a Falloutból is készítettek egy 1-4 játékosnak szóló társast. A játéktér nem nagy, ellenben tele van ismeretlen veszélyekkel, melyeken küldetések egész sora vezeti végig a játékosokat. A Fallout: The Board Game egyik legérdekesebb része a szokásosnál jóval részletesebb karakterlap, ahol nemcsak a különféle tulajdonságokat lehet fejleszteni (mint a játékban), de egyszer használható perkeket is lehet szerezni.
", neked nem kell követni ezt a gyakorlatot. Minden egyes fázison menjetek végig sorban, egyesével. Ha valamilyen cselekvésnek a lényege később derül majd ki, akkor utalj előre ("A lerakott csapdának majd a támadás-fázisban lesz jelentősége, erről mindjárt. "), majd akkor térj ki rá részletesen, amikor annak eljön az ideje ("Emlékszel még a második fázisban lerakott csapdákra? Na, azok ilyenkor aktiválódnak…"). Hozz példákat! Példa, példa és még több példa. Lehetőleg mindent illusztrálj egy rövid példával, akkor is ha az neked egyértelmű ("Minden harcos annyit lép, amennyi a sebesség értéke. A ninja például hatot, mert látod, ez a szám áll cipő ikon mellett. "). Hidd el, megéri azt a plusz tíz percet. Sokkal jobban átlátja majd a játékot az újonc és gyorsabban beletanul. Ha igazán szeretnéd a tanulási folyamatot minimalizálni, állíts össze egy rövid példajátékot. Nem kell itt semmi nagy dologra gondolni, csak a játékmenetet stilizáld mondjuk egy ellenféllel és két lappal. Munchkinban pl.